Instagram se na području popularnosti, promocija i marketinških kampanja sve više približava Facebooku, na kojem se oglasima više ciljaju muškarci, dok na Instagramu žene, podaci su to uspješnosti oglasa tih društvenih mreža u Hrvatskoj, koje je objavila agencija “Arbona”.
Instagram je u Hrvatskoj zabilježio rast promocija od deset posto u odnosu na prošli kvartal, objavila je agencija za digitalni marketing “Arbona” na temelju podataka portala DataReptorala. Svi se podaci odnose na 2019. godinu na mjesečnom nivou.
Instagram je zabilježio da aktivne promocije 54 posto vremena ciljaju žensku populaciju, a 46 posto vremena mušku. Ženski spol je uključen u 49 posto aktivnih promocija, dok je u 51 posto promocija uključen muški spol.
Facebook na području Hrvatske ima 1,9 miliona aktivnih korisnika. U januaru je zabilježeno da su sve aktivne promotivne kampanje mogle dosegnuti 1,9 miliona jedinstvenih korisnika.
Na Instagramu je aktivno 1,1 milion Hrvata, a svakog mjeseca oglasi na Instagramu mogu doseći do 1,1 milion jedinstvenih korisnika, što govori da je svakog korisnika na Facebooku i Instagramu mogla doseći promotivna objava.
Facebook korisnici u Hrvatskoj na mjesečnoj bazi u prosjeku ‘lajkaju’ samo jednu Facebook stranicu. Što se tiče ‘lajkanja’ objava bilo koje vrste, jedan Facebook korisnik u prosjeku ‘lajka’ 13 objava.
Od toga žene ‘lajkaju’ 20 objava, dok muškarci u prosjeku ‘lajkaju’ deset objava. Prosječan korisnik unutar 30 dana komentirao je svega pet puta neku objavu.
Žene unutar 30 dana ostavljaju i po sedam komentara, dok muškarci ostavljaju tri komentara (bilo koje objave, ne radi se o jednoj). Na mjesečnoj bazi prosječni Facebook korisnik u Hrvatskoj odluči podijeliti samo jednu objavu s ostatkom prijateljima.
Prosječan korisnik unutar 30 dana 17 puta klikne na razne promocije (ubraja se bilo koja vrsta klika). Od toga u prosjeku svaka žena 21 put klikne na promociju, a muškarci 14 puta.