YouTube zarađuje gotovo 15 milijardi dolara godišnje

Prvi put Google, koji je kupio YouTube prije 15 godina, objavio podatke o zaradi na toj video platformi

YouTube zarađuje gotovo 15 milijardi dolara godišnje
Foto: Rajeshwar Bachu / Unsplash

YouTube je u posljednja tri mjeseca ostvario gotovo pet milijardi američkih dolara prihoda od oglasa, otkrio je Google izvještaj o prihodima matične kompanije Alphabet.

Ovo je prvi izvještaj novoimenovanog izvršnog direktora Alphabeta Sundara Pichaija, koji je krajem prošle godine preuzeo dužnost izvršnog direktora cijele kompanije nakon što su suosnivači Larry Page i Sergey Brin odustali od svakodnevnih dužnosti.

Ti podaci objavljeni su prvi put nakon 15 godina od kako je YouTubea kao platforma u vlasništvu Googlea koji ga je 2006. godine kupio za 1,65 milijardi američkih dolara.

Iz Googlea kažu da je YouTube prošle godine generirao 15 milijardi dolara i pridonio oko 10 posto svim Googleovim prihodima.

YouTube ima više od 20 miliona pretplatnika na svojoj Premium ponudi (YouTube bez oglasa) i Music Premium ponudi, kao i više od dva miliona pretplatnika na svojoj usluzi s plaćenim TV-om.

Alphabet kaže da se prihodi od tih proizvoda svrstavaju u kategoriju “ostalo”, koja je u posljednjem tromjesečju zaradila 5,3 milijarde dolara.

Sveukupno, Alphabet je ostvario 46 milijardi dolara prihoda u kvartalu koji je završio 31. decembra 2019. godine, što je skok od 17 posto u odnosu na 2018. godinu. To je gotovo 10,7 milijardi dolara prihoda, kažu iz kompanije.

Googleova pretraživačka kompanija i dalje generira najveću zaradu Alphabetovog carstva, zarađujući 27,2 milijarde dolara. Google Cloud je u tromjesečju ostvario prihod od 2,6 milijardi dolara, stoji u izvještaju.

To znači da je Google snažno premašio očekivanja na Wall Streetu kada je u pitanju profit, ali je promašio i prihode. To bi mogao biti jedan od razloga zašto Google možda prvi put objavljuje prihode od YouTubea i Google Clouda.

Da bi udovoljio ulagačima, važno je da Google podsjeća na njegovo poslovanje nije isključivo ovisno o njegovoj pretraživačkoj mreži, te da ima brzorastuće i odvojene firme poput YouTubea.

Izvor: The Verge

About The Author