Kompanija društvenih medija X u vlasništvu Elona Muska mogla bi izgubiti čak 75 miliona dolara prihoda od oglašavanja do kraja godine jer deseci velikih brendova prestaju oglašavanje na X-u, javio je New York Times.
Musk je prošle sedmice podržao antisemitsku objavu na platformi što je navelo nekoliko kompanija, uključujući Walt Disney i Warner Bros Discovery da zaustave svoje reklame na stranici koja se prije zvala Twitter.
X je uzvratio udarac i tužio grupu za nadzor medija Media Matters, navodeći da je organizacija oklevetala platformu izvještajem u kojem se navodi da su se oglasi za velike robne marke, uključujući Apple i Oracle, pojavljivali pored postova koji hvale Adolfa Hitlera i nacističku stranku.
Interni dokumenti koje je pogledao The New York Times navode više od 200 kompanija kao što su Airbnb, Amazon, Coca-Cola i Microsoft, od kojih su mnoge zaustavile ili razmišljaju o pauziranju oglašavanja na društvenoj mreži.
X je u petak rekao da je prihod od 11 miliona dolara ugrožen i da je tačna brojka varirala kako su se neki oglašivači vraćali na platformu, a drugi povećavali potrošnju, navodi se u izvještaju.
Oglašivači su odlučili prestati oglašavanje na X-u otkako ga je Musk kupio u oktobru 2022. godine i smanjio moderiranje sadržaja, što je rezultiralo naglim porastom govora mržnje, tvrde skupine za ljudska prava.
Izvor: Reuters