Twitter će sarađivati s medijima u borbi protiv dezinformacija

Ovo je prvi put da Twitter službeno sarađuje s novinskim organizacijama na promociji tačnih informacija

Twitter će sarađivati s medijima u borbi protiv dezinformacija

Twitter će sarađivati s dva najveća međunarodna pružatelja vijesti, Reutersom i Associated Pressom, kako bi razotkrili dezinformacije na svojoj web platformi za razmjenu poruka.

Novinske agencije pomoći će Twitteru da pruži više konteksta i pozadinskih informacija o događajima koji stvaraju veliki broj tweetova, a Twitter se nada da će to spriječiti širenje dezinformacija nakon što se ponovo pojavio pritisak za uklanjanje lažnog sadržaja s platforme.

Twitter je rekao da će mu to partnerstvo omogućiti brzu dostupnost tačnih i vjerodostojnih informacija “kada su činjenice sporne”.

– Umjesto čekanja da nešto postane viralno, Twitter će kontekstualizirati razvoj diskursa u očekivanju javnog razgovora – kažu iz Twittera.

Trenutno, kada se na Twitteru dogode veliki ili brzo rastući razgovori koji bi mogli biti vrijedni pažnje ili kontroverzni, Twitterov tim pronalazi i promovira relevantan kontekst iz pouzdanih izvora kako bi se suprotstavili potencijalno obmanjujućim informacijama koje objavljuju korisnici.

U postu na blogu Twitter je rekao da će novi program “povećati opseg i brzinu” tog rada povećavajući njihov “kapacitet za dodavanje pouzdanog konteksta razgovorima koji se odvijaju na Twitteru”.

U objavi se navodi da će materijal Reutersa i AP-a poboljšati vjerodostojnost informacija na platformi kada Twitterov tim “nema posebnu stručnost ili pristup dovoljno velikom broju izvještaja na Twitteru”.

To je prvi put da Twitter službeno sarađuje s novinskim organizacijama na promociji tačnih informacija na svojim stranicama, rekao je glasnogovornik kompanije za društvene mreže.

Ranije ove godine Twitter je pokrenuo Birdwatch, novi sistem za moderiranje koji je volonterima omogućio da označe tweetove za koje smatraju da su netačni.

Twitter će raditi odvojeno s dvije novinske agencije, a u početku će se fokusirati na sadržaj na engleskom jeziku.

Hazel Baker, voditeljica prikupljanja vijesti o sadržaju koji stvaraju korisnici u Reutersu, rekla je da su povjerenje, tačnost i nepristranost “srž onoga što Reuters čini svaki dan”, te da će nastaviti rad na zaustavljanju širenja dezinformacija”.

Tom Januszewski, potpredsjednik AP-a za globalni poslovni razvoj, rekao je u saopćenju kako ta novinska agencija ima dugu historiju bliske saradnje s Twitterom i s drugim platformama u namjeri da proširi doseg činjeničnog novinarstva.

– Posebno smo uzbuđeni zbog iskorištavanja opsega i brzine AP-a za dodavanje konteksta mrežnim razgovorima, što može imati koristi od jednostavnog pristupa činjenicama – dodao je.

Reuters i AP također rade i s Facebookom na provjerama činjenica.

Twitter je dodao da će ovaj rad biti nezavisan o radu njegovih timova za povjerenje i sigurnost kako bi utvrdili krše li tweetovi njihova pravila. Rad tih timova uključuje označavanje tweetova koji sadrže informacije manipulativnih medija, dezinformacije o izborima i slično.

Prema izvještaju NYU Sterna za 2020. godinu Twitter ima oko 1.500 moderatora i 199 miliona korisnika dnevno širom svijeta.

Izvor: BBC

About The Author