Reuters imenovao Alessandru Galloni za novu glavnu urednicu

Prioriteti će joj biti jačanje Reutersovog digitalnog poslovanja i poslovnih događaja

Reuters imenovao Alessandru Galloni za novu glavnu urednicu
ALESSANDRA GALLONI

Reures, najstarija svjetska novinska agencija, je za novu glavnu urednicu imenovao Alessandru Galloni, koja će tako postati prva žena na toj poziciji u 170-godišnjoj historiji ove agencije koja izvještava o svim događajima širom svijeta.

Ova 47-godišnja Rimljanka zamijenit će Stephena J. Adlera, koji se povlači s tog mjesta, nakon što je vodio redakciju u proteklu deceniju. Pod njegovim vodstvom Reuters je primio stotine novinarskih nagrada, uključujući sedam Pulitzerovih nagrada, što je najveća čast u toj industriji.

Galloni govori četiri jezika i ima bogato iskustvo u praćenju vijesti, a preuzima kormilo jer se novinska agencija suočava s nizom izazova. Neki od njih su zajednički svim vijestima.

Drugi su specifični za složenost organizacije. Sa svjetskim osobljem od oko 2.450 novinara, Reuters opslužuje niz različitih konzumenata, a također je jedinica u mnogo većem poslu s informacijskim uslugama.

Kolegama je rekla da će joj prioriteti uključivati jačanje Reutersovog digitalnog poslovanja i poslovnih događaja.

– Već 170 godina Reuters postavlja standarde za nezavisno, pouzdano i globalno izvještavanje. Čast mi je voditi redakciju svjetske klase prepunu nadarenih, posvećenih i nadahnjujućih novinara – kazala je Galloni u najavi Reutersa o imenovanju, koje stupa na snagu 19. aprila.

Od 2008. godine Reuters je dio Thomson Reuters Corp, korporacije s unosnijim i brže rastućim segmentima od vijesti.

Gary Bisbee, analitičar iz Bank of America, rekao je kako očekuje da će Reuters News “i dalje biti kočnica za rast tvrtke”, ali je dodao da će, kako druge podjele Thomson Reutersa budu rasle, ta končnica s vremenom slabiti.

Thomson Reuters nada se preokretu u poslu Reuters Events, koji je stekao u oktobru 2019. godine, ali gotovo sve konferencije prošle godine otkazane su ili odgođene zbog pandemije COVID-19.

No, posao se okrenuo ka strategiji hibridnih događaja za 2021. godinu s virtualnim konferencijama, i očekuje da će se prihodi poboljšati.

Izvor: Reuters

About The Author