OpenAI bi mogao doseći vrijednost od 90 milijardi dolara prodajom dionica

OpenAI je u poziciji da zaradi više od milijardu dolara prihoda tokom sljedeće godine prodajom pristupa kvalitetnijoj verziji ChatGPT-a

OpenAI bi mogao doseći vrijednost od 90 milijardi dolara prodajom dionica
Foto: DW

OpenAI, kompanija za umjetnu inteligenciju koja je stvorila ChatGPT, raspravlja o potencijalnoj prodaji udjela koja bi je procijenila na 80 do 90 milijardi dolara, piše Wall Street Journal što je otprilike tri puta više nego što je procijenjena vrijednost u januaru, dok se utrka za AI sve više zahuktava.

Očekuje se da će ugovor omogućiti zaposlenicima da prodaju svoje dionice, umjesto da OpenAI izda nove, navodi WSJ, pozivajući se na više neimenovanih izvora.

Procjena od 80 ili 90 milijardi dolara učinila bi OpenAI – koji je u privatnom vlasništvu – jednim od najvrjednijih startupa, pridruživši se redovima vlasnika TikToka ByteDance i SpaceX i nadmašivši kompanije poput Sheina i Canve.

OpenAI je u poziciji da zaradi više od milijardu dolara prihoda tokom sljedeće godine prodajom pristupa kvalitetnijoj verziji ChatGPT-a, izvijestio je Reuters prošli mjesec.

OpenAI u velikoj mjeri podržava Microsoft, koji posjeduje 49 posto kompanije, navodi Journal. Microsoft je proširio svoje ulaganje početkom ove godine kada je uložio više milijardi u OpenAI, te je počeo integrirati AI tehnologiju kompanije u svoju tražilicu Bing u pokušaju da se takmiči s Googleom.

ChatGPT – glavni proizvod OpenAI-ja – pokrenut je prošlog novembra i ubrzo je postao jedan od najpopularnijih programa umjetne inteligencije. U roku od sedmicu dana od pokretanja, program je privukao milion korisnika koji su ga mogli besplatno koristiti.

I dalje je moguće koristiti ChatGPT besplatno, ali OpenAI također nudi ChatGPT+ za 20 dolara mjesečno. Osim uobičajenog pristupa ChatGPT-u, pretplatnici dobivaju brže odgovore i dobivaju prioritetan pristup novim značajkama.

Microsoft nije jedina velika tehnološka kompanija koja ulaže u umjetnu inteligenciju. Google je lansirao svoj Bard AI chatbot ranije ove godine i počeo ga integrirati u usluge kao što su Gmail i YouTube, dok je Amazon najavio ulaganje od četiri milijarde dolara u AI startup Anthropic.

Izvor: Forbes

About The Author