MEDIJSKA STRATEGIJA SRBIJE DO KRAJA GODINE

Radna grupa za izradu nove Medijske strategija za razvoj medija u Srbiji do 2023. godine do kraja ove godine će kompletirati dokument, izneseno je na savjetovanju organiziranom u Skupštini grada Novog Sada. Dodano je da će dokument tijekom januara biti predstavljen na javnim raspravama. Premijerka Srbije Ana Brnabić poručila je s ovog mjesta da, usprkos […]

MEDIJSKA STRATEGIJA SRBIJE DO KRAJA GODINE
Foto: Maja Ledjenac/ (RFE/RL)

Radna grupa za izradu nove Medijske strategija za razvoj medija u Srbiji do 2023. godine do kraja ove godine će kompletirati dokument, izneseno je na savjetovanju organiziranom u Skupštini grada Novog Sada.

Dodano je da će dokument tijekom januara biti predstavljen na javnim raspravama.

Premijerka Srbije Ana Brnabić poručila je s ovog mjesta da, usprkos sporenjima i različitim mišljenjima predstavnika civilog i vladinog sektora o tome kako buduća medijska scena treba da izgleda, od ovog dijaloga se nije odustalo.

Proces izrade Medijske strategije, osim kašnjenja prijedloga teksta, obilježile su i kritike stručne javnosti zbog čega su prethodnu Radnu grupu napuštali njeni članovi.

Formiranjem nove Radne grupe, u proces je kao facilitator ušao i OSCE, a šef misije u Srbiji Andrea Orici poručio je da je misija doprinijela da se u strategiju ugrade najbolji standardi.

Više na RSE

About The Author