Instagram uveo oznake za lažne vijesti

Nova oznaka će se širiti društvenom mrežom od narednog mjeseca, a pojavljivat će se na storyjima, kao i na postovima koji se prikazuju na glavnom news feedu Instagrama

Instagram uveo oznake za lažne vijesti
Foto: iniciarsesion.tech

Instagram je uveo oznake za lažne informacije kako bi se spriječio njihovo širenje. Oznaka “false information” (lažne informacije) koristit će se za postove koji su razotkriveni i označeni kao lažni, a za taj proces će biti zaduženi Facebook provjerivači činjenica.

Nova oznaka će se širiti društvenom mrežom od narednog mjeseca, a pojavljivat će se na storyjima, kao i na postovima koji se prikazuju na glavnom news feedu Instagrama. Korisnici društvene mreže će i dalje moći da vide originalni post, ali će morati odabrati opciju “See Post” (vidi post).

Instagram će upozoriti korisnike koji pokušaju podijeliti post koji je ranije označen kao lažan. Prije nego što objave post, vidjet će upozorenje da su provjerivači činjenica ustanovili da taj post sadrži lažne informacije, a bit će im ponuđen i link za više informacija.

Korisnici će usprkos svemu tome moći da podjele post, ali će on biti s oznakom da je u pitanju lažna informacija. Ova opcija je do sada najagresivniji način u borbi protiv širenja viralnih dezinformacija, ocjenjuju mediji.

– Pored jasnijih oznaka, radimo i na bržem djelovanju kako bi se spriječilo da dezinformacije postanu virusne, pogotovo s obzirom na to da je potrebno imajući u vidu potrebu za kvalitetnim izvještavanjem i provjerom činjenica – napisao je Facebook u saopćenju za javnost.

Šef Instagrama Adam Mosseri na Twitteru je objasnio zašto je toliko vremena trebalo da aplikacija dostigne napore Facebooka u borbi protiv lažnih vijesti.

– Na Facebooku smo započeli s fokusom na poveznice i članke jer smo tamo vidjeli najviše problema i od tada smo se proširili na slike i videozapise – objasnio je Mosseri, dodajući da većinu posla na smanjenju dezinformacija na Instagramu obavlja isti tim.

Facebook također ulaže sredstva u podršku programima koji promoviraju medijsku pismenost, najavljujući ulaganje od dva miliona dolara za podršku organizacijama i programima koji pomažu ljudima da razumiju što dijele na mreži.

Izvor: Mediji

About The Author