Očekuje se da će Netflix Inc obavijestiti javnost da je dodao oko dva miliona pretplatnika u prvom tromjesečju, a ulagači će pomno ispitati izazivaju li nedavna sniženja cijena i lansiranje plana podržanog oglasima ljude da se pretplate i ostanu.
Kompanija, koja je izgubila 200.000 pretplatnika u prošlogodišnjem tromjesečju, vratila se rastu pretplatnika u drugoj polovini 2022. godine, ali njezin tempo dodavanja dramatično se usporio, prisiljavajući je da razmišlja o načinima kako izvući prihod od 100 miliona ljudi koji koriste uslugu bez plaćanja.
Kako bi to učinio, streaming div je u nekim zemljama ukinuo dijeljenje lozinki ili streaming Netflixa od strane nečlanova koji ne pripadaju istom domaćinstvu, što bi moglo navesti ljude da odustanu od usluge, ali vjerovatno će to vratiti na staro, smatraju analitičari.
Smanjenje će imati “značajniji učinak” u junskom tromjesečju i Netflix bi mogao dobiti više od 10 miliona novih pretplatnika dok pretvara besplatne korisnike u one koji plaćaju, kazao je analitičar Rosenblatt Securities Barton Crockett.
Očekuje se da će Netflix dodati 3,43 miliona pretplatnika u periodu april-juni, prema 16 analitičara koje je anketirao Refinitiv, u poređenju s gubitkom od 970.000 pretplatnika u prošlom kvartalu.
U tromjesečju koje je završilo 31. marta, očekuje se da će kompanija dodati neto 2,07 miliona pretplatnika, u odnosu na pad od 200.000 pretplatnika godinu ranije. Sam Netflix je prestao davati prognoze.
Netflix bi trebao ostvariti rast prihoda u prvom tromjesečju od gotovo četiri posto prema Refinitivu, označavajući njegov drugi najsporiji rast ikada nakon porasta od gotovo dva posto u decembru.
U martovskom tromjesečju nedostajala su velika izdanja s neengleskim serijama, poput korejske osvetničke drame “The Glory” i treće sezone meksičke drame “La Reina del Sur”, prema Jefferiesu.
Amazon je prošle godine zbacio Netflix s prvog mjesta u Sjedinjenim Državama. Warner Bros je saopćio da će 23. maja pokrenuti novu uslugu streaminga pod nazivom “Max”, kombinirajući zabavu HBO Maxa s Discoveryjevim reality showovima.
Netflix je u novembru predstavio plan streaminga s oglašavanjem za 6,99 dolara mjesečno u 12 zemalja, nakon što je godinama odolijevao reklamama. Disneyjev Hulu i Disney+ te HBO Max već imaju opcije podržane oglasima.
Izvor: Reuters