Finski list objavio reklamu koju je moguće pročitati samo s udaljenosti od dva metra

Na kreativan način autori su željeli ukazati na potrebu pridržavanja mjere o fizičkoj distanci

Finski list objavio reklamu koju je moguće pročitati samo s udaljenosti od dva metra

U Finskoj se ljudi obično ne gomilaju u redovima. Socijalna distanca bila je dio finske kulture prije nego što je postala imperativ, ali upravo u trenutku ublažavanja restriktivnih mjera u centru pažnje treba biti socijalno distanciranje koje svi slijede čak i u Finskoj.

Kompanija HOK-Elanto, jedan od najvećih prodavaca u državi, osigurala je tu mogućnost s novinarskim oglasima firme TBWA\Helsinki na naslovnici, čija se poruka može pročitati samo s udaljenosti od dva metra. Izbliza, previše je mutno da bi se moglo vidjeti. Oglas se pojavio u najvećem finskom listu Helsingin Sanomat.

– Nismo htjeli napraviti tradicionalnu štampu koja samo govori ljudima što trebaju učiniti. Umjesto toga, željeli smo ponuditi stvarno iskustvo u kojem ljudi imaju mogućnost eksperimentirati s daljinom. Vjerujemo da gledanje s udaljenosti olakšava ljudima da ga se sjete tokom sljedećeg odlaska u trgovinu – objasnila je direktorica za inovacije u TBWA\Helsinki Juhana Hokkanen.

Dojam zamagljenosti stvorio se korištenjem optičke iluzije oslanjajući se na vizualne obrasce što je, smatraju, dobro poslužilo svrsi.

– Neobična vremena donose izazove u vezi s tim šta i kako se treba komunicirati. Kao odgovorna firma vidjeli smo to kao priliku da na ovakav način komuniciramo o temi koja je bliska našem poslu. Izvrsna ideja proizašla je iz naše reklamne agencije TBWA\Helsinki – kazao je direktor za komunikacije i marketing HOK-Elanto Tuomas Ahola.

– Umjesto da samo kažemo ili podučavamo ljude kako da djeluju, željeli smo im dopustiti da to i dožive. Vjerujemo da ćemo time napraviti snažniji uticaj i više ljudi će se sjećati naše važne poruke – dodala je Joni Furstenborg, kreativna direktorica TBWA\Helsinkija.

Optička iluzija postavljena na naslovnicu omogućila je da je reklamu moguće pročitati samo ako ste udaljeni 1,5 do dva metra. Na reklami je napisano “Čuvajte se. Iz daljine”.

Izvor: The Stable

About The Author