ZABRINJAVAJUĆA JE NEREGULARNOST TROŠENJA BUDŽETSKIH SREDSTAVA NA MEDIJE

U Mediacentru Sarajevo predstavljen izvještaj o oglašivačkim praksama i kriterijima dodjele ugovora za oglašavanje medijima. Iznosi i postupci sklapanja ugovora o oglašavanju institucija i javnih kompanija u Bosni i Hercegovini su nedovoljno transparentni, a i dalje ne postoje kriteriji dodjele tih sredstava, rečeno je u utorak u Mediacentru Sarajevo na diskusiji nakon predstavljanja izvještaja “Oglašavanje […]

ZABRINJAVAJUĆA JE NEREGULARNOST TROŠENJA BUDŽETSKIH SREDSTAVA NA MEDIJE

U Mediacentru Sarajevo predstavljen izvještaj o oglašivačkim praksama i kriterijima dodjele ugovora za oglašavanje medijima.

Iznosi i postupci sklapanja ugovora o oglašavanju institucija i javnih kompanija u Bosni i Hercegovini su nedovoljno transparentni, a i dalje ne postoje kriteriji dodjele tih sredstava, rečeno je u utorak u Mediacentru Sarajevo na diskusiji nakon predstavljanja izvještaja “Oglašavanje i drugi komercijalni odnosi između javnog sektora i medija: smjernice za javne organe u BiH”.

Institucije vlasti izdvajaju novac za objavljivanje tendera i oglasa, za pretplate na određene medijske sadržaje i za promociju vlastitih aktivnosti, pokazalo je istraživanje, a problematična je i činjenica da se sponzorisani sadržaji ne označavaju na adekvatan način u radijskim i televizijskim programima, te gledatelji nemaju saznanja da su oni plaćeni od strane određene lokalne uprave. Istraživanje je pokazalo i da su određeni postupci javne nabavke medijskih usluga u suprotnosti sa Zakonom o javnim nabavkama.

U novom izvještaju Mediacentar Sarajevo daje preporuke za unapređenje transparentnosti i legitimnosti dodjele javnih sredstava medijima za komercijalne medijske usluge. Cilj izvještaja je podstaći nadležne institucije da ispitaju legitimnost određenih postupaka i da razmotre usvajanje pravilnika kojima će se oglašavanje javnog sektora i javna nabavka drugih medijskih usluga unaprijediti i staviti u funkciju javnog interesa. S obzirom na to da su mediji podložni političkim uticajima radi političke promocije, naročito u predizbornom periodu, javna nabavka medijskih usluga bi trebala biti posebno regulisana i praćena.

Cjelokupan izvještaj u PDF formatu je dostupan ovdje.

Više na media.ba

About The Author