U posljednjih deset godina rast podcasta i povećanje broja slušatelja

Analizirajući navike slušatelja u posljednjih 10 godina izvještaj propituje regionalne trendove i žanrove, uključujući podatke o Covid-19 eri

U posljednjih deset godina rast podcasta i povećanje broja slušatelja

Stitcher, vodeća kompanija posvećena podcastu, objavila je izvještaj, prvi te vrste koji donosi pogled na evoluciju i rast podcastinga u posljednjih 10 godina, uključujući i ono što bi Stitcherovi podaci o slušanosti tokom globalnog lockdowna uzrokovanog koronavirusom Covid-19 mogli značiti za budući rast te industrije.

Izvještaj predstavlja analizu podataka u aplikacijama, mrežnim sadržajima i demografskim podacima slušatelja iz Stitchera i istražuje faktore koji su pokrenuli rast te industrije i trendove koji ih danas oblikuju.

Rast podcasta se ne usporava, navodi izvještaj. Broj podcasta objavljenih u Stitcheru porastao je za više od 129.000 posto od 2010. godine, neke države bilježe veću slušanost, dvije trećine podcasta se streamaju, a ne preuzimaju. Podcasti mini serije porasli su s četiri u 2010. na više od 52.000 u 10 godina, a u trendu su kraće epizode.

Iako dobna grupa od 18 do 34 godine čini najveći dio slušatelja, dobna grupa od 35 do 55 godina je više posvećena slušanju na temelju sati slušanja i broja emisija koje su dodali u favorite.

Dok se slušanje smanjivalo tokom radnog vremena, u drugoj polovini aprila počeo se vraćati pred-pandemijski nivo slušanja.

– Poput Stitchera, slušanje podcasta jača već više od desetljeća. Željeli smo iskoristiti trenutak i razmisliti o raznolikosti ukusa i navika slušalaca koji su pokrenuli taj rast – kazao je izvršni direktor Stitchera Erik Diehn, dodajući da podaci do kojih su došli učvršćuju njihovo uvjerenje da jedinstvena, intimna privlačnost podcastinga čini njegove fanove najodanijima od bilo kojeg drugog medija.

Budući da se industrija i dalje prilagođava promjenama u ponašanju potrošača tokom pandemije koronavirusa, izvještaj uključuje analizu obrazaca slušanja povezanih s Covidom-19.

– Podcast industrija pokazala je svoju otpornost i sposobnost da bude brza, budući da su voditelji emisija brzo prelazili iz studija za snimanje u dom, održavajući nivo novih epizoda – podvukao je Diehn.

Izvještaj također uključuje podatke iz Stitcherove aplikacije i Stitcherove PodSurvey, najveće trenutne ankete slušatelja podcasta u industriji, otkrivajući vrhunske emisije i žanrove, demografiju slušatelja, regionalne razlike i još mnogo toga.

Jedan od podataka je i da je gotovo sedam miliona epizoda objavljeno samo na Stitcheru u 2019. godini u poređenju s 350.000 epizoda objavljenih 2010. godine, a podcasti kriminala vode u 2019. godini u ukupnim satima slušanja nakon čega slijede podcasti komedije i zatim vijesti i politika.

Rangirani po broju slušatelja, 17 emisija koje su se našle u prvih 100 u 2010. godini još uvijek su u prvih 100 u 2019. godini. Sati slušanja su u porastu dok korisnici integriraju podcastove u svakodnevne rutine.

Izvor: PR News Wire

About The Author