Twitter uklonio više od 170.000 prokineskih naloga

Čak 23.750 naloga bili su u fokusu, a 150.000 računa identificirano je kao pomoć u jačanju poruka

Twitter uklonio više od 170.000 prokineskih naloga
Foto: Wccftech

Twitter je uklonio više od 170.000 naloga za koje tvrdi da su imali za cilj širenje prokineskih poruka. Neki od tih postova govorili su o epidemiji koronavirusa, saopćeno je iz sjedišta kompanije.

Kompanija je navela da su izbrisali “osnovnu mrežu” od 23.750 aktivnih naloga i još 150.000 koji su korišteni kao dodatni nalozi za širenje poruka iz osnovne mreže.

Twitter je također saopćio da je ugasio više od hiljadu računa kojima je sjedište bilo u Rusiji, a koji su širili dezinformacije.

Kompanija je navela da je kineska mreža sa sjedištem u Narodnoj Republici Kini (NRK) povezana s ranijom operacijom koja je imala podršku kineske vlade. Ta mreža je također uklonjena zajedno s računima na Facebooku i YouTubeu prošle godine.

U prošlogodišnjoj kampanji, distribuirane su dezinformacije o političkoj situaciji u Hong Kongu.

Twitter dodaje da je “temeljito proučavao i istraživao prošle koordinirane informacijske operacije iz NRK-a”. Dok su 23.750 naloga bili glavni fokus, 150.000 računa identificirano je kao pomoć u jačanju poruka iz osnovne mreže.

Twitter je objavio da su ove dvije međusobno povezane mreže rano otkrivene i imaju vrlo mali broj pratilaca s niskom uključenosti (engagement).

– Općenito, ova cijela mreža bila je uključena u niz manipulativnih i koordiniranih aktivnosti. Pretežno su objavljivali postove na kineskim jezicima i širili geopolitičke narative Komunističke partije Kine (KPK), istovremeno plasirajući neprovjerene i neistinite informacije o političkoj situaciji u Hong Kongu – navode  iz kompanije Twitter.

Prošle sedmice Twitter je optužio američkog predsjednika Donalda Trumpa da je u nekim svojim postovima iznosio lažne tvrdnje, iako je platforma kritizirana zbog ne uklanjanja dezinformacija o koronavirusu.

Iz kompanije je saopćeno da su pokrenuli kampanju „pročitaj prije nego što retweetaš“ čiji je cilj promoviranje rasprave temeljene na informacijama. Poruka će se pojaviti na člancima koje korisnici dijele prije nego ih otvore na web lokaciji.

Izvor: BBC

About The Author