Twitter ograničava koliko tweetova korisnici mogu pročitati

Verificirani korisnici bit će ograničeni na čitanje 10.000 tweetova dnevno, dok neprovjereni računi mogu pristupiti samo 1.000 postova

Twitter ograničava koliko tweetova korisnici mogu pročitati

Twitter će ograničiti koliko tweetova različiti računi mogu pročitati dnevno, rekao je vlasnik te društvene mreže Elon Musk, u pokušaju da obeshrabri “ekstremne nivoe” krađe podataka i manipulacije sistemom.

Ograničenja, najavljena u petak, počela su imati efekte već u subotu, uzrokujući da više od 7.500 ljudi u jednom trenutku prijavi probleme u korištenju usluge društvenih medija, prema Downdetectoru, web stranici koja prati prekide na internetu.

Iako je to relativno mali broj imajući u vidu da Twitter ima više od 200 miliona korisnika širom svijeta, problem je bio dovoljno raširen da je hashtag #TwitterDown postao popularan u nekim dijelovima svijeta.

Musk, koji je prošle godine kupio Twitter za 44 milijarde dolara, isprva je rekao da će verificirani računi biti ograničeni na čitanje 6.000 postova dnevno, dok će neprovjereni računi biti ograničeni na 600 postova dnevno. Novi nepotvrđeni računi ograničeni su na 300 postova dnevno, rekao je.

Musk je kasnije povećao privremeno ograničenje čitanja na 10.000 postova dnevno za verificirane korisnike, 1.000 postova dnevno za neprovjerene i 500 postova dnevno za nove neprovjerene korisnike. Nije naveo dodatne detalje.

Ograničenja bi mogla rezultirati time da korisnici budu zaključani s Twittera na dan nakon što pregledaju nekoliko stotina tweetova. Musk je nova ograničenja opisao kao privremenu mjeru.

Ranije je izrazio nezadovoljstvo kompanijama za umjetnu inteligenciju poput OpenAI-a, vlasnika ChatGPT-a, zbog korištenja Twitterovih podataka za treniranje njihovih velikih jezičnih modela.

Viši prag dopušten na verificiranim računima dio je usluge pretplate od osam dolara mjesečno koju je Musk pokrenuo ranije ove godine u nastojanju da poveća prihod Twittera koji je naglo pao otkako je preuzeo kompaniju i otpustio tri četvrtine radne snage, smanjio troškove i spriječio bankrot.

Oglašivači su od tada smanjili svoju potrošnju na Twitteru, dijelom zbog promjena koje su omogućile više mržnje i oštrih sadržaja koji vrijeđaju širi dio publike usluge.

Izvor: Al Jazeera

About The Author