Tehnološki divovi obavezali se da će identificirati sadržaj generiran umjetnom inteligencijom

Kompanije će koristiti nekoliko standarda za autentifikaciju sadržaja koji su već integrirani u AI sisteme poput onih koje su razvili OpenAI, Adobe, Midjourney i Google

Tehnološki divovi obavezali se da će identificirati sadržaj generiran umjetnom inteligencijom
Foto: Mother Nature Network

Zajednički poduhvat nekoliko tehnoloških divova za identifikaciju sadržaja generiranog umjetnom inteligencijom na njihovim platformama nužan je i pozitivan korak, ocijenili su Reporteri bez granica (RSF), koji su pozvali kompanije da pomognu u promoviranju vidljivost pouzdanog sadržaja.

Objava Googlea, Microsofta, TikToka, Mete i drugih tehnoloških divova značajan je korak naprijed u godini u kojoj će pola planete izaći na izbore. Oni su potpisali kolektivno obećanje da će poduzeti mjere za borbu protiv rizika koje umjetna inteligencija (AI) predstavlja za izbore.

Konkretno, te su se kompanije obavezale identificirati sadržaj koji generira AI. Meta se obavezala da će označavati slike generirane umjetnom inteligencijom koje korisnici objavljuju na njenim društvenim medijima – Facebook, Instagram i Threads – u nadolazećim mjesecima.

Kako bi to postigle, kompanije će koristiti nekoliko standarda za autentifikaciju sadržaja koji su već integrirani u AI sisteme za generiranje slika, poput onih koje su razvili OpenAI, Adobe, Midjourney i Google. Osim toga, kažu da nastavljaju tražiti načine za identificiranje audio i video generiranog umjetnom inteligencijom.

RSF je pozdravio ove poduhvate koji pridonose pravu javnosti na informacije garantirajući bolji pristup izvorima proizvedenog sadržaja. No, pozvali su vodeće platforme da idu dalje i da također u metapodacima navedu je li sadržaj, posebno fotografski sadržaj, snimljen kamerom ili pametnim telefonom i, još više, dolazi li od medija.

– Generativna umjetna inteligencija vodi internetsku informacijsku arenu prema eri sumnje, onoj u kojoj je mogućnost identifikacije izvora sadržaja postala glavni problem. Pothvat platformi da identificiraju sadržaj generiran umjetnom inteligencijom veliki je korak naprijed – kazao je Vincent Berthier iz RSF-a.

Izvor: RSF

About The Author