Media plan institut je realizovao projekat “Mediji i politički subjekti – više saradnje za uspješan izborni proces”, koji je kroz pet seminara u različitim dijelovima zemlje (Banja Luka, Bijeljina, Sarajevo, Tuzla i Mostar) ostvario razmjenu iskustava medija i političkih stranaka o dosadašnjoj predizbornoj saradnji. Političke partije su često zamjerale medijima da im nisu davali dovoljno prostora da iznesu svoje stavove i da je bila prisutna pristrasnost i favorizovanje pojedinih opcija. Mediji su zamjerali političarima da su nastojali da od medija dobiju otvorenu podršku u borbi za glasače, te da nisu znali da se uklope u programske forme koje se koriste na medijima za vrijeme predizborne kampanje. Suštinski, izbor vijesti koje će se štampati i emitovati je subjektivan: zasniva se na osjećanjima, razmišljanju i iskustvu novinara, ali i uređivačkoj politici koja je često pod političkim pritiscima.
Selekcija informacija zavisi i od profesionalnih sposobnosti novinara da procijene šta je to vijest, šta je to važno za medij i kako to pretočiti u medijski proizvod (formu) koja će biti zanimljiva. Seminari su stoga kroz otvorene diskusije pokušali da razriješe ove probleme te su udarili temelje boljoj saradnji. Ovaj dokument je napravljen na osnovu niza sugestija i kritika koje je iznijelo 75 novinara i predstavnika političkih partija na pet lokacija Bosne i Hercegovine.