OSIGURANJE- NEISTRAŽENA OBLAST ZA NOVINARE

„Kada je posrijedi finansijska pismenost građani danas mnogo više vode računa o tome šta potpisuju kada otvaraju račune u bankama i uzimaju kreditne kartice nego što su to radili prije nekoliko godina. Međutim, još uvijek je izazov običnom građaninu približiti tako važnu oblast kao što je osiguranje”- zaključak je radionica “Kako izvještavati o osiguranju”. „Zbog […]

OSIGURANJE- NEISTRAŽENA OBLAST ZA NOVINARE

„Kada je posrijedi finansijska pismenost građani danas mnogo više vode računa o tome šta potpisuju kada otvaraju račune u bankama i uzimaju kreditne kartice nego što su to radili prije nekoliko godina. Međutim, još uvijek je izazov običnom građaninu približiti tako važnu oblast kao što je osiguranje”- zaključak je radionica “Kako izvještavati o osiguranju”.

„Zbog nedovoljne informisanosti većina građana ne shvata značaj osiguranja i zbog toga smatra da nema potrebu za osiguravajućim proizvodima“ – ističe Naris Bošnjović iz UNIQA osiguranja, i dodaje da je ključni problem nedostatak kulture osiguranja, odnosno nepoznavanje svih prednosti ove djelatnosti.

Kako za građane, tako i za novinare područje osiguranja je nedovoljno istraženo i mali broj medijskih profesionalaca se bavi ovom tematikom, tako da skoro i ne postoje članci koji bi pružili visoko kvalitetne, informativne i obrazovne sadržaje. Građani nemaju dovoljno informacija niti su upućeni koje su sve prednosti i koristi osiguranja, kako za njih lično tako i za privredu i ekonomiju države, i vrlo često su uskraćeni za analitičke i objektivne informacije koje se tiču i aktuelnih novosti sa domaćih i inostranih tržišta osiguranja, te mišljenja eksperata i stručnjaka iz osiguravajućih društava.

Mirsad Pehilj, glavni i odgovorni urednik portala Profitiraj.ba slaže se u činjenici da osiguranje kao oblast ima potencijal za istraživačko novinarstvo te da bi novinarski sadržaji kreirani u svrhu predstavljanja osiguranja kao realne potrebe svakog građanina ali i privrednog subjekta, pomogli pri afirmaciji ove oblasti u našoj zemlji.

Upravo zbog nedovoljnog poznavanja oblasti osiguranja, osnovni cilj organizovanja radionice je unaprjeđenje znanja novinara i urednika o značaju osiguranja za građane i pravne subjekte, korištenju ispravne terminologije, odnosno otvaranje jedne posebne tematike kojom bi bh. mediji trebali da se bave zbog interesa javnosti.

Radionica u Mostaru je četvrta u nizu koju je organizovalo Udruženje/udruga BH novinari, pod pokroviteljstvom UNIQA osiguranja u Bosni i Hercegovini, dok su ostale održane u Brčkom, Banja Luci i Sarajevu.

About The Author