Business Insider je u saradnji sa kompanijom Cint, proveo istraživanje na uzorku od 1.884 Amerikanaca starih između 13 i 21 godinu, kako bi otkrili kako pripadnici generacije Z provode vrijeme i troše novac na webu, u trgovinama, lancima restorana za brzu prehranu i sl.
Generacija Z izraz je koji opisuje grupu ljudi rođenu 1996. godine i kasnije, nakon milenijalaca.
Kad su ispitanike pitali koju su platformu među društvenim medijima prije koristili i sad to više ne čine, otprilike 30 posto njih je navelo Facebook. Više od 20 posto reklo ih je kako više ne koriste Instagram i Twitter, a visoko je pozicioniran i Skype. Tek 9,36 posto ispitanika prestalo je koristiti YouTube, dok je za Snapchat isto reklo njih 18,22 posto.
Rezultati istraživanja upućuju na zaključak kako tinejdžeri i adolescenti i dalje često provjeravaju što je novo na Instagramu i Facebooku, iako su se visoko plasirani našli Snapchat i YouTube.
Instagram je tako zauzeo prvo mjesto po broju onih koji su izjavili kako ga posjećuju svakodnevno (64,59 posto). Drugi je YouTube (62,48 posto), treći Snapchat (51,31 posto), a Facebook četvrti (34,19 posto).
Ali, čini se kako rezultati ovog istraživanja daju dodatne argumente u prilog tvrdnjama kako mladi korisnici u sve većoj mjeri okreću leđa Facebooku.
Američki Pew Research Center istraživanjem je otkrio kako tek 51 posto američkih tinejdžera starih između 13 i 17 godina koristi Facebook, dok njih 85 posto koristi YouTube, 72 posto Instagram, a 69 posto Snapchat.
Izvor: T portal