Novo istraživanje je potvrdilo da mlade Facebook sve manje zanima

Tinejdžeri i adolescenti u sve većoj mjeri gube zanimanje za Facebook, a više ih zanimaju platforme kao što su Snapchat i YouTube, pokazalo je nedavno provedeno istraživanje

Novo istraživanje je potvrdilo da mlade Facebook sve manje zanima
Foto: Alphr

Business Insider je u saradnji sa kompanijom Cint, proveo istraživanje na uzorku od 1.884 Amerikanaca starih između 13 i 21 godinu, kako bi otkrili kako pripadnici generacije Z provode vrijeme i troše novac na webu, u trgovinama, lancima restorana za brzu prehranu i sl.

Generacija Z izraz je koji opisuje grupu ljudi rođenu 1996. godine i kasnije, nakon milenijalaca.

Kad su ispitanike pitali koju su platformu među društvenim medijima prije koristili i sad to više ne čine, otprilike 30 posto njih je navelo Facebook. Više od 20 posto reklo ih je kako više ne koriste Instagram i Twitter, a visoko je pozicioniran i Skype. Tek 9,36 posto ispitanika prestalo je koristiti YouTube, dok je za Snapchat isto reklo njih 18,22 posto.

Rezultati istraživanja upućuju na zaključak kako tinejdžeri i adolescenti i dalje često provjeravaju što je novo na Instagramu i Facebooku, iako su se visoko plasirani našli Snapchat i YouTube.

Instagram je tako zauzeo prvo mjesto po broju onih koji su izjavili kako ga posjećuju svakodnevno (64,59 posto). Drugi je YouTube (62,48 posto), treći Snapchat (51,31 posto), a Facebook četvrti (34,19 posto).

Ali, čini se kako rezultati ovog istraživanja daju dodatne argumente u prilog tvrdnjama kako mladi korisnici u sve većoj mjeri okreću leđa Facebooku.

Američki Pew Research Center istraživanjem je otkrio kako tek 51 posto američkih tinejdžera starih između 13 i 17 godina koristi Facebook, dok njih 85 posto koristi YouTube, 72 posto Instagram, a 69 posto Snapchat.

Izvor: T portal 

About The Author