Meta namjerava od korisnika u Evropskoj uniji zatražiti njihov pristanak prije nego što kompanija dopusti ciljano oglašavanje na temelju onoga što gledaju na svojim uslugama kao što su Facebook i Instagram, potvrđeno je iz ove kompanije.
Ova promjena usmjerena je na rješavanje brojnih regulatornih zahtjeva u regiji koji se razvijaju i proizlazi iz naloga iz januara irskog komesara za zaštitu podataka, vodećeg EU regulatora Mete, da se ponovno procijeni pravna osnova o tome kako cilja oglase.
Korisnici Facebooka i Instagrama pristali su dopustiti korištenje svojih podataka u ciljanom oglašavanju kada se prijave na uvjete i odredbe usluga, sve dok regulator nije odlučio da ne može obrađivati lične podatke na taj način.
– Danas objavljujemo svoju namjeru da promijenimo pravnu osnovu koju koristimo za obradu određenih podataka za bihevioralno oglašavanje u EU-u, EGP-u (Evropskom ekonomskom prostoru) i Švicarskoj iz ‘Legitimnih interesa’ uz ‘Pristanak’ – navela je Meta u postu na blogu.
– Nema trenutnog uticaja na naše usluge u regiji. Nakon što ova promjena stupi na snagu, oglašivači će i dalje moći pokretati prilagođene reklamne kampanje kako bi dosegnuli potencijalne kupce i unaprijedili svoje poslovanje. Uračunali smo ovu promjenu u naše poslovne izglede – naveli su.
Meta je dodala da će podijeliti dodatne informacije o tome kako će proces funkcionirati u praksi tokom sljedećih mjeseci nakon daljnjeg angažmana s regulatorima.
Glasnogovornik irskog komesara za zaštitu podataka, koji je vodeći regulator privatnosti za mnoge od najvećih svjetskih tehnoloških kompanija unutar Evropske unije, rekao je da ih je Meta obavijestila o tom pitanju.
Izvor: Reuters