I Google blokirao RT i druge ruske kanale

Ruski mediji neće moći postavljati oglase na Googleove usluge poput pretraživanja i Gmaila

I Google blokirao RT i druge ruske kanale

Google je zabranio ruskom državnom mediju RT i drugim kanalima da primaju novac za reklame na njihovim web stranicama, u aplikacijama i YouTube videima, slično odluci Facebooka nakon invazije na Ukrajinu.

Pozivajući se na “vanredne okolnosti”, Googleova YouTube jedinica rekla je da “prekida sposobnost brojnih kanala da zarađuju na YouTubeu”. To je uključivalo nekoliko ruskih kanala povezanih s nedavnim sankcijama, poput onih iz Evropske unije. Postavljanje oglasa u velikoj mjeri kontrolira YouTube.

Google je kasnije dodao da također zabranjuje ruskim državnim medijima da koriste svoju tehnologiju oglašavanja za ostvarivanje prihoda na web stranicama i aplikacijama.

Osim toga, ruski mediji neće moći postavljati oglase na Googleove usluge poput pretraživanja i Gmaila, rekao je glasnogovornik Michael Aciman.

– Aktivno pratimo nova događanja i poduzet ćemo dodatne mjere ako bude potrebno – najavio je Aciman.

U srijedu je Evropska unija objavila sankcije protiv pojedinaca poput Margarite Simonyan, koju je nazvala glavnom urednicom RT-a i “središnjom osobom” ruske propagande.

Videozapisi pogođenih medija također će se rjeđe pojavljivati u preporukama, rekao je glasnogovornik YouTubea Farshad Shadloo. Dodao je da RT i nekoliko drugih kanala više neće biti dostupni u Ukrajini nakon zahtjeva ukrajinske Vlade.

U subotu je ukrajinski ministar digitalne transformacije Mihail Fedorov na Twitteru rekao da je kontaktirao YouTube “kako bi blokirao ruske propagandne kanale, kao što su Russia 24, TASS, RIA Novosti”.

Godinama su zastupnici i neki korisnici pozivali Google da poduzme više akcija na kanalima povezanim s ruskom vladom, bojeći se da šire lažne informacije profitirajući na njima.

Rusija je primila od sedam do 32 miliona dolara tokom dvije godine do decembra 2018. godine putem reklama na 26 YouTube kanala koje je podržavala, rekao je digitalni istraživač Omelas za Reuters.

YouTube je ranije saopćio da medijske kanale koje finansira država i koji su u skladu s njegovim pravilima ne tretira drugačije od ostalih kada je u pitanju dijeljenje prihoda od oglasa.

Vlasnik Facebook Meta Platforms zabranio je u petak ruskim državnim medijima da objavljuju oglase ili ostvaruju prihod od oglasa na svojim platformama.

Izvor: Reuters

About The Author