Građani u regionu uz TV dva sata duže nego ranije

Čitanost štampe opada i zbog ograničenja kretanja njenih konzumenata, a to su najčešće stariji od 65 godina

Građani u regionu uz TV dva sata duže nego ranije

Tokom krize izazvane pandemijom novog koronavirusa televizijski programi građani prate dva sata duže nego ranije, a značajno raste udio interneta kao izvora informacija, pokazalo je regionalno istraživanje Ipsosa.

Informiranje s televizijskih ekrana dominantno je među svim ispitanicima od 82 posto u Srbiji, do čak 91 posto na Kosovu.

Na skali između njih su Albanija (84 posto), Crna Gora (86) i Sjeverna Makedonija (87 posto), pokazalo je istraživanje.

Na dnevnom nivou u Srbiji je prosječno vrijeme gledanja TV programa poraslo za dva sata u odnosu na raniji period. Uz TV ekrane su različite generacije, iz različitih razloga, uključujući više slobodnog vremena ili školskih obaveza (nastava na daljinu).

Prema učestalosti praćenja programa u Srbiji nakon pandemije prednjači javni servis RTS 1 (32 posto ga najčešće prati), a slijede TV Pink (23) i TV Prva (17), dok kablovska N1 ima devet posto najčešće publike.

Kada je riječ o internetu i štampi, prednjači Sjeverna Makedonija sa 64 posto, a na začelju je Albanija s 33 posto ispitanika koji se informiraju iz tih izvora. Između su gotovo izjednačene Srbija (46) i Crna Gora (47 posto), dok je Kosovo bliže Albaniji sa 62 posto.

Čitanost štampe opada između ostalog i zbog ograničenja kretanja njenih konzumenata, a to su najčešće stariji od 65 godina.

U Srbiji grupacija između 18 i 29 godina preferira internet na štetu TV (82 prema 58 posto), dok su stariji od 65 godina usmjereni na televizijski program (92 naspram sedam posto).

Najuravnoteženiji u izvoru informiranja su oni bliži srednjem dobu između 30 i 45 godina (internet 75, TV 72), dok naredna starosna grupacija, između 45 i 59 godina, daje prednost televiziji (88 posto) u odnosu na internet (40 posto).

– Podaci o veličini internet auditorijuma ukazuju na to da se on uvećao oko 30 posto kritičnog mjeseca marta, a da je poraslo i prosječno vrijeme provedeno uz taj mediji – navedeno je u istraživanju.

Izvor: Mediji

About The Author