Facebook bilježi pad broja dnevnih aktivnih korisnika prvi put u svojoj historiji

Zuckerberg rekao je da je rast prodaje kompanije u padu jer je publika otišla konkurentima

Facebook bilježi pad broja dnevnih aktivnih korisnika prvi put u svojoj historiji

Gigant društvenih mreža Facebook doživio je pad broja dnevnih aktivnih korisnika (DAU) po prvi put u svojoj 18-godišnjoj historiji.

Facebookova matična kompanija Meta Networks saopćila je da je broj dnevnih aktivnih korisnika pao na 1,929 milijardi u tri mjeseca do kraja decembra, u poređenju s 1,930 milijardi u prethodnom tromjesečju.

Kompanija je također upozorila na usporavanje rasta prihoda zbog konkurencije poput TikToka i YouTubea, dok oglašivači također smanjuju potrošnju.

Dionice Mete oslabile su za više od 20 posto na trgovanju nakon radnog vremena u New Yorku.

Pad cijene dionice Mete izbrisao je oko 200 milijardi dolara tržišne vrijednosti kompanije.

Dionice na drugim platformama društvenih medija, uključujući Twitter, Snap i Pinterest, također su naglo pale u proširenom trgovanju.

Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg rekao je da je rast prodaje kompanije u padu jer je publika, posebno mlađi korisnici, otišla konkurentima.

Meta, koja posjeduje drugu najveću svjetsku platformu za digitalno oglašavanje nakon Googlea, također je rekla da su je pogodile promjene privatnosti na Appleovom operativnom sistemu.

Promjene su otežale brendovima ciljanje i mjerenje svog oglašavanja na Facebooku i Instagramu i mogle bi imati učinak “u rangu od 10 milijardi dolara” za ovu godinu, tvrdi finansijski direktor Mete Dave Wehner.

Ukupni prihodi Mete, od kojih najveći dio dolazi od prodaje oglašavanja, porastao je na 33,67 milijardi dolara u tom periodu, za dlaku nadmašivši tržišna predviđanja.

Facebook je uvijek bio platforma koja raste. Za svaki kvartal u svom postojanju globalni brojevi su bili u jednom smjeru.

Ipak, u posljednjih nekoliko godina, rast je zastao u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama. To je bilo maskirano porastom broja korisnika iz ostatka svijeta.

Facebook jednostavno nije toliko popularan među mlađim ljudima kao što je bio. Po vlastitom priznanju, TikTok šteti poslovanju, piše BBC.

No, postoje i drugi razlozi zbog kojih su investitori zabrinuti za Metu. Meta je promijenila ime jer se željela usredotočiti na Metaversum, ali Meta još nije ni blizu izgradnje Metaversuma.

Možda bi odgovor na Metine trenutne probleme bio kupovina TikToka, ali američki regulatori to nikada ne bi dopustili zbog zakona protiv tržišne konkurencije.

Izvor: BBC

About The Author