Da li su uticajne osobe na platformama propustile otkriti svoju povezanost s brendovima koje promoviraju

Kao dio analize, regulatorno tijelo počelo je pregledavati Facebook i Instagram, TikTok, Snapchat, YouTube i uslugu streaminga Twitch kompanije Amazon

Da li su uticajne osobe na platformama propustile otkriti svoju povezanost s brendovima koje promoviraju
Foto: Mother Nature Network

Australsko tijelo za zaštitu tržišne konkurencije provjerit će da li su uticajne osobe na platformama društvenih mreža propustile otkriti svoju povezanost s brendovima koje promoviraju.

Komisija za tržišnu konkurenciju i zaštitu potrošača Australije (ACCC) saopćilo je da će ispitati više od 100 uticajnih osoba nakon što je nekoliko potrošača obavijestilo regulatora o nekim preporukama i izjavama za koje tvrde da dovode u zabludu potrošače.

– Broj dojava odražava zabrinutost zajednice zbog sve većeg broja manipulativnih marketinških tehnika na društvenim medijima, osmišljenih za iskorištavanje ili pritisak na potrošače da kupe robu ili usluge – kazala je predsjednica ACCC-a Gina Cass-Gottlieb.

Kao dio analize, ACCC je počeo pregledavati Facebook i Instagram kompanije Meta, TikTok, Snapchat kompanije Snap, YouTube Alphabet i uslugu streaminga Twitch kompanije Amazon, dodala je Cass-Gottlieb.

Istraživanje će ciljati uticajne osobe u modi, kozmetici, hrani i piću, putovanjima, fitnesu, roditeljstvu, igrama i tehnologiji. Također će provjeriti olakšavaju li oglašivači, trgovci, robne marke i platforme društvenih medija nedolično ponašanje.

Pojedinci koji krše australske zakone o potrošačima mogli bi biti kažnjeni do 1,78 miliona dolara.

ACCC je provodio niz istraga u okviru šireg istraživanja usluga digitalne platforme, usmjerenog na pružanje usluga društvenih mreža, uključujući sponzorirane objave i oglašavanje uticajnih osoba na platformama društvenih medija. Do 31. marta očekuje se podnošenje šestog međuizvještaja.

Izvor: Reuters

About The Author