X podnio tužbu protiv nadzornika medija

Musk je tužio Media Matters zbog izvještaja u kojem se tvrdi da su se oglasi za glavne robne marke na platformi pojavljivali pored antisemitskog sadržaja

X podnio tužbu protiv nadzornika medija

Društvena medijska kompanija X Elona Muska tužila je grupu za nadzor medija Media Matters, navodeći da je organizacija klevetala platformu.

Media Matters objavio je izvještaj u kojem se tvrdi da su se oglasi za velike robne marke pojavljivali uz neonacističke i bjelačke nacionalističke objave. X tvrdi da je cilj izvještaja “otjerati oglašivače s platforme i uništiti X Corp.”

IBM, NBCUniversal i njihova matična kompaija Comcast rekli su prošle sedmice da su prestali oglašavati na X-u nakon izvještaja o medijskim pitanjima. Ovo je bio novi neuspjeh za X, koji većinu prihoda ostvaruje od reklama.

Platforma, ranije poznata kao Twitter, tvrdi da je Media Matters krivo prikazao tipično iskustvo na X-u, s namjerom da nanese štetu.

U tužbi, podnesenoj Okružnom sudu SAD-a u Teksasu, tvrdi se da je Media Matters “manipulirao” X-om korištenjem računa koji su isključivo pratili račune velikih marki ili korisnika za koje se zna da proizvode rubni sadržaj, te “beskonačnim skrolanjem i osvježavanjem” feeda dok ne pronašao oglase uz ekstremističke postove.

Media Matters, neprofitna organizacija sa sjedištem u Washingtonu, nazvala je tužbu “neozbiljnom”. Predsjednik neprofitne organizacije, Angelo Carusone, rekao je da je tužba “namjera natjerati kritičare X-a da ušutkaju” i da se raduje dobivanju slučaja.

X je u tužbi rekao da su se oglasi za IBM, Comcast i Oracle pojavljivali samo uz sadržaj pun mržnje za jednog gledatelja, za koji je društvena platforma tvrdila da je Media Matters.

Izvještaj Media Matters navodi da su oglasi iz Applea i Oraclea također postavljeni pored antisemitskog materijala na X. Također se navodi da su pronađeni oglasi iz Amazona, NBA Mexico, NBCUniversala i drugih pored bjelačkih nacionalističkih hashtagova.

Otkako je Musk kupio Twitter za 44 milijarde dolara u oktobru 2022. godine, nekoliko je oglašivača napustilo platformu zbog Muskovih kontroverznih objava i otpuštanja.

Prihod od oglasa za X pao je najmanje 55 posto u odnosu na prethodnu godinu svaki mjesec od Muskova preuzimanja.

Izvor: DW

About The Author