PORAST OGLAŠAVANJA U TISKANIM MEDIJIMA

Oglašavanje u tiskanim medijima, zajedno s radijskim i televizijskim, u padu je već duži niz godina, dok se oglašivači istovremeno sve više okreću online medijima. Ali početkom ove godine u Velikoj Britaniji je došlo do pozitivnog preokreta trenda u korist tiskanih medija. Naime, u prvom kvartalu 2018. godine su ulaganja u oglašavanje u tiskanim medijima porasla […]

PORAST OGLAŠAVANJA U TISKANIM MEDIJIMA

Oglašavanje u tiskanim medijima, zajedno s radijskim i televizijskim, u padu je već duži niz godina, dok se oglašivači istovremeno sve više okreću online medijima. Ali početkom ove godine u Velikoj Britaniji je došlo do pozitivnog preokreta trenda u korist tiskanih medija.

Naime, u prvom kvartalu 2018. godine su ulaganja u oglašavanje u tiskanim medijima porasla za 1 posto (iznose 153 milijuna funti). To je prvi kvartal od kraja 2010. godine da je ovaj pokazatelj „u plusu“. Posljednjih je 29 tromjesečja pad oglašavanja u tiskanim  medijima u Velikoj Britaniji bio i do 22 posto. Najveći porast zabilježen je kod izdanja Sun, Daily Mirror, Daily Mail, Daily Express i Metro, čiji je ukupni rast prihoda od oglašavanja u prva tri mjeseca bio 2,8 posto pokazalo je istraživanje organizacije Advertising Association. „Ozbiljnije“ novine kao što su Times, Telegraph, Financial Times i Guardian bilježe pad od 0,3% – što im je najbolji rezultat u posljednjih sedam godina. Kao razloge ove promjene u istraživanju  se navode mišljenja nekih kompanija kako su proteklih godina previše izdvajale za online oglase, a neki od velikih oglašivača razočarani su događanjima oko tehnoloških kompanija, primarno Facebook-a, pa su odlučili manje investirati u te kanale oglašavanja. Neki su takođe odlučili manje plaćati oglase za Google,  jer ni ova kompanija nije održala visok standard kad je riječ o uklanjanju govora mržnje i lažnih vijesti.

hnd.hr

About The Author