“Liceulice” se bavi temama životne sredine, održivog razvoja, odnosa društva i ekonomije, marginalizovanih grupa i stavovima i idejama od javnog interesa. Izdaje ga istoimeno udruženje čiji je cilj da doprinosi socijalnoj emancipaciji, ekonomskoj, kulturnoj i socijalnoj inkluziji i smanjenju siromaštva.
Magazin izlazi jednom u dva mjeseca u 5.000 primjerka, a prodaje se na ulicama i javnim mjestima kroz posebno organizovanu mrežu uličnih prodavaca.
Magazin “Liceulice” od 2010. godine prodaju socijalno ugrožene osobe koje teško uspijevaju da dođu do zaposlenja.
Iz magazina je saopćeno da su uz pomoć građana i nekoliko firmi uspjeli skupiti novac za štampanje novog broja. Istakli su da je veoma je važno da se takvi humani programi nastave i budu stabilni, kako bi mogli da se oslone na njih.
“Zato vas molimo da vaša podrška ne izostane ni u budućnosti, da nas ne zaboravite, da nas pratite i u narednom periodu, da nas pominjete u različitim prilikama, kako bi za naše aktivnosti saznalo i kako bi nas podržalo što više gradjana Srbije”, dodaje se u saopštenju.