Kada novinari žele provjeriti koliko je njihova priča uspješna, obično se oslanjaju na broj posjeta stranici ili količini podjela na društvenim mrežama. Ipak, fokusiranje na ovakve, kvantitativne mjere može izdavačima dati prilično površan uvid u stvarnu čitanost teksta. NewsLynx upravo želi riješiti taj problem.
Istraživači Tow Centra, Michael Keller i Brian Abelson pokrenuli su platformu na GitHubu, sa ciljem da postane alat za upravljanje i praćenje rada, i analitička platforma za online medije koja može biti “uključena u bilo koji izvor na internetu”.
Foto: Struktura platforme/Tow Center
Kao alat za upravljanje i praćenje, NewsLynx radi na bazi “recepata”. Primjerice, ukoliko želite pratiti sva spominjanja vašeg teksta na Twitteru, potreban vam je “recept” koji traži ključne riječi i šalje vam notifikacije koje možete odbiti ili odobriti.
Foto: Kreiranje “Recepata”/Tow Center
S druge strane, NewsLynx kao analitička platforma, povlači potrebne podatke iz Google Analyticsa i stavlja ih u širi kontekst, a autori platforme se nadaju da će alat u budućnosti biti integriran i sa drugim platformama. Na taj način, korisnici će pored statističkih brojki moći i porediti brojeve pregleda stranice ili jedinstvenih posjeta sa prosječnim brojem svih članaka o nekoj određenoj temi.
Foto: NewsLynx kao analitička platforma/Tow Center
Alat je razvijen kao open-source platforma kako bi radio zajedno sa postojećim servisima kao što su Google Analytics i Chartbeat te pružio još širi spektar informacija. Jedan od autora platforme, Brian Abelson, naglasio je kako NewsLynx popunjava prostor između Google Analyticsa i novinara.