Meta će označavati fotografije koje generira umjetna inteligencija

U pitanju su fotografije sa Googlea, OpenAI-a, Microsofta, Adobea, Midjourneya i Shutterstocka

Meta će označavati fotografije koje generira umjetna inteligencija

Korisnici Facebooka i Instagrama uskoro će moći vidjeti oznake na sadržaju koji je napravila umjetna inteligencija, što je dio šire inicijative tehnološke industrije za sortiranje onoga što je stvarno i što nije.

Meta je objavila da sarađuje s partnerima na tehničkim standardima koji će olakšati identifikaciju slika i na kraju videa i zvuka generiranih pomoću alata umjetne inteligencije.

Ono što ostaje da se vidi je koliko će dobro funkcionirati u vrijeme kada je lakše nego ikad napraviti i distribuirati slike generirane umjetnom inteligencijom koje mogu uzrokovati štetu – od dezinformacija o izborima do lažnih poteza slavnih ličnosti.

– To je neka vrsta signala da ozbiljno shvataju činjenicu da je stvaranje lažnog sadržaja na mreži problem za njihove platforme – kazala je Gili Vidan, docentica informacionih nauka na Univerzitetu Cornell.

To bi moglo biti “prilično efikasno” u označavanju velikog dijela sadržaja generiranog umjetnom inteligencijom napravljenog komercijalnim alatima, ali vjerovatno neće obuhvatiti sve slučajeve, rekla je.

Metin predsjednik za globalne poslove Nick Clegg nije precizirao kada će se oznake pojaviti, ali je rekao da će to biti “u narednim mjesecima” i na različitim jezicima, napominjući da se širom svijeta održava niz važnih izbora.

Clegg je rekao da će Meta raditi na označavanju “fotografija sa Googlea, OpenAI-a, Microsofta, Adobea, Midjourneya i Shutterstocka dok implementiraju svoje planove za dodavanje metapodataka fotografijama kreiranim njihovim alatima”.

OpenAI je prošlog mjeseca najavio da će “zabraniti bilo kakvu upotrebu platforme političkim organizacija ili pojedinacima”, a Meta već traži od oglašivača da otkriju kada se AI koristi za kreiranje ili izmjenu slika ili zvuka u političkim oglasima.

Nadzorni odbor kompanije, koji nezavisno razmatra odluke o moderiranju sadržaja, u ponedjeljak je upozorio da je potrebno ažuriranje politike Mete o lažnom sadržaju.

Odbor je rekao da je Metina politika u sadašnjem obliku “nekoherentna, bez uvjerljivog opravdanja i neprikladno fokusirana na način na koji je sadržaj kreiran”.

Izvor: Associated Press/AFP

About The Author