Koliko su stranke trošile na predizborno TV oglašavanje

Transparency International Bosne i Hercegovine izvršio je praćenje i analizu predizborne kampanje za odabranih 10 političkih stranaka, uzimajući u obzir oglašavanje u elektronskim i štampanim medijima. Rezultati monitoringa pokazali su da je deset političkih stranaka tokom kampanje, samo na zakup prostora u elektronskim i štampanim medjima (10 TV stanica i 9 štampanih izdanja), utrošilo 3.600.000 […]

Koliko su stranke trošile na predizborno TV oglašavanje

Transparency International Bosne i Hercegovine izvršio je praćenje i analizu predizborne kampanje za odabranih 10 političkih stranaka, uzimajući u obzir oglašavanje u elektronskim i štampanim medijima. Rezultati monitoringa pokazali su da je deset političkih stranaka tokom kampanje, samo na zakup prostora u elektronskim i štampanim medjima (10 TV stanica i 9 štampanih izdanja), utrošilo 3.600.000 KM. Kada se na ovo dodaju iznosi izdvojeni za pripremu oglasa, ukupni troškovi oglašavanja u ovim medijima iznose oko 4,5 miliona KM.

U ovaj iznos nisu uračunati zakupljeni termini u medijima, kao što su emisije ili emitovanje predizbornih skupova, kojih je bilo veoma mnogo, ali medijske kuće nisu obilježavale ove zakupljene termine, zbog čega se gubi granica između reklame i redovnog programa TV kuća.

TI BiH je izvršio i okvirnu procjenu utroška oglašavanja na bilbordima, na osnovu cjenovnika agencija, te došao do okvirnog iznosa od minimum 3.000.000 KM zbirno za političke stranke, te tako ukupan iznos pokrivenog oglašavanja iznosi 7,5 miliona KM.

Opširnije pročitajte na TI BiH.

About The Author