Foto: udarr.com
Media plan, nezavisna, nestranačka organizacija posvećena medijima i slobodi izražavanja, sistematično je pratila medijsko izvještanje o oktobarskim Opštim izborima.
Media Plan radi na evaluaciji rada praćenih medija u odnosu na njihovo objektivno i ravnomjerno izvještavanje o izbornim kandidatima i njihovim platformama kako bi građani bili bolje informisani prije izlaska na izbore. Glavni cilj projekta je da informiše javnost o ponašanju medija za vrijeme predizborne kampanje i da podstakne raspravu o objektivnosti i kvalitetu medijskog izvještavanja.
Prikupljeni rezultati će biti prikazani u četiri izvještaja o monitoringu ponašanja medija za vrijeme predizborne kampanje i dostavljeni javnosti, medijima, akterima civilnog društva, političkim strankama i međunarodnoj zajednici. Metodologiju je razvila slovačka organizacija za medijski monitoring „MEMO 98“.
U prilogu možete naći treći preliminarni izvještaj o medijskom izvještavanju o kandidatima za vrijeme perioda predizborne kampanje: mediaplan