GOOGLE OPTUŽEN DA PROFITIRA NA MRŽNJI

Nakon otkrića da se reklame pojavljuju pored ekstremističkih sadržaja, nekoliko velikih kompanija, marketinških firmi i britanskih vladinih organizacija odlučili su ili pak to planiraju, povući oglase sa Youtube-a i drugih Google-ovih platformi. Lanac konfekcije Marks and Spencer, televizija Sky, telekomunikacijaski gigant Vodafon i tri velike banke, pridružili su se rastućoj listi onih koji ne žele da rizikuju da se […]

GOOGLE OPTUŽEN DA PROFITIRA NA MRŽNJI

Nakon otkrića da se reklame pojavljuju pored ekstremističkih sadržaja, nekoliko velikih kompanija, marketinških firmi i britanskih vladinih organizacija odlučili su ili pak to planiraju, povući oglase sa Youtube-a i drugih Google-ovih platformi.

Lanac konfekcije Marks and Spencer, televizija Sky, telekomunikacijaski gigant Vodafon i tri velike banke, pridružili su se rastućoj listi onih koji ne žele da rizikuju da se njihovo ime pojavi uz video-snimke čiji autori promoviraju ekstremizam, i po poslovnom modelu Youtube-a uzimaju dio oglasnog kolača. Na svakih hiljadu klikova na oglas, autor snimka uz koji se oglas pojavljuje, zaradi oko šest funti, što je po procjeni stručnjaka, ekstremistima može donijeti 250.000 funti (288.000 eura).

Prošle sedmice povlačenje reklama su najavili McDonalds, L’oreal, Audi, BBC i mnogi drugi. Sve britanske vladine agencije su suspendovale oglašavanje na ovom važnom digitalnom kanalu kada se otkrilo da se uz neprikladan sadržaj pojavljuju i oglasi plaćeni novcem poreskih obveznika kao što su pozivi za davaoce krvi i vojno regrutovanje. Predstavnici američke kompanije prošle sedmice su pozvani na razgovor sa predstavnicima vlade, a u pismu Google-u, predsjednica komiteta za unutrašnje poslove britanskog parlamenta Yvett Cooper, optužila je kompaniju da „profitira na mržnji”.

Google je saopćio da sistem ne radi uvijek kako treba i da će ga popraviti.

Više na politika.rs

About The Author