Osim toga, prema pisanju svjetskih medija, to nije jedini izazov za ovu kompaniju, već i tvrdnje vodećeg čovjeka Mark Zuckerberg koje su se odnosile na negiranje holokausta, ali i na fenomen lažnih vijesti, prenosi Radio Slobodna Evropa.
CNN posebnu pažnju posvećuje ogromnom padu vrijednosti Facebookovih akcija i navodi da je kompanija izgubila više od 23 posto svoje vrijednosti za manje od dva sata nakon što je zarada opala.
“Facebookova greška nameće pitanje: da li postoji način na koji bi se mogao spriječiti dalji gubitak i koji bi svijet učinio boljim mjestom? Postoji, platiti korisnicima za korištenje njhovih podataka”, tvrdi CNN.
“Plaćanje ljudima za podatke umanjilo bi dobit digitalnih kompanija, ali ne bi uništilo njihove modele poslovanja”, navodi se u tekstu.
Dodaje se i da plaćanje podataka građanima zahtjeva razvijanje novih računovodstvenih metoda i tehnologija kako bi se utvrdila njihova finansijska vrijednost, pratila njihova provenijacija, ali i da se plaća korisnicima ako njihove informacije nekome omoguće zaradu.
“U međuvremenu, Facebook i drugi digitalni giganti trebalo bi sami da razmisle o kompenzaciji korisnicima za njihove podatke.“
Wall Street napokon naučio Zuckerberga lekciju koju je zaslužio Zcukerberg konačno je “dobio po nosu” čemu su se mnogi nadali još u aprilu od njegovog svjedočenja u Kongresu, piše New York post.
„Vrijednost dionica društveno-medijskog giganta doživjela je spektakularno poniranje nakon što je kompanija prognozirala usporavanje stope novih prijava korisnika. Analitičari procjenjuju da je Facebookov slabi odgovor na nedavno usvojeni zakon o digitalnoj privatnosti Evropske unije takođe oštetio investitore kad je riječ o kratkoročnoj financijskoj budućnosti kompanije“, navodi list.