MEDIJI I POLITIČKI SUBJEKTI – VIŠE SARADNJE ZA USPJEŠAN IZBORNI PROCES

Institut Media plan danas u Sarajevu je održao seminar na temu MEDIJI I POLITIČKI SUBJEKTI – VIŠE SARADNJE ZA USPJEŠAN IZBORNI PROCES. Nezavisne, nestranačke organizacija Media plan je posvećena medijima i slobodi izražavanja koja sistematično prati medijsko izvještanje o oktobarskim Opštim izborima. Seminari su organizirani u pet gradova u BiH (Banja Luka, Bijeljina, Sarajevo, Tuzla […]

MEDIJI I POLITIČKI SUBJEKTI – VIŠE SARADNJE ZA USPJEŠAN IZBORNI PROCES

Institut Media plan danas u Sarajevu je održao seminar na temu MEDIJI I POLITIČKI SUBJEKTI – VIŠE SARADNJE ZA USPJEŠAN IZBORNI PROCES. Nezavisne, nestranačke organizacija Media plan je posvećena medijima i slobodi izražavanja koja sistematično prati medijsko izvještanje o oktobarskim Opštim izborima.

Seminari su organizirani u pet gradova u BiH (Banja Luka, Bijeljina, Sarajevo, Tuzla i Mostar) na kojima predstavnici političkih partija i medija razgovaraju o problemima saradnje, izvještavanja, kooperacije prvenstveno tokom predizborne kampanje.

O medijima i njihovoj ulozi u izvještavanju o izborima 2014. govorili su Radenko Udovičić, direktor Media plan instituta u Sarajevu, Semina Hadžović Ajvaz, direktorica PR agencije Polis iz Mostara i Duška Jurišić, urednica programa FTV.

Udovičić je istakao da na ovakvim seminarima pokušavaju naći modalitete kako zaista „pokriti“ dobro izbornu kampanju dobrim emisijama, dobrim sadržajima, dobrim programima, a ne povrijediti izborna pravila RAK-a.

Prema njegovim riječima, mediji zamjeraju partijama da nemaju dovoljno susretljivosti od strane njih ili „kad imaju oni traže da bude po njihovom, dakle da se izvještava onako kako oni misle, da se moraju uzimati izjave one koje oni kažu, a ne one koje novinari procijene da su zanimljive“.

About The Author