Drugi izvještaj o medijskom pokrivanju predizborne kampanje

Media plan, nezavisna, nestranačka organizacija posvećena medijima i slobodi izražavanja, sistematično je pratila medijsko izvještanje o oktobarskim Opštim izborima. Media Plan radi na evaluaciji rada praćenih medija u odnosu na njihovo objektivno i ravnomjerno izvještavanje o izbornim kandidatima i njihovim platformama kako bi građani bili bolje informisani prije izlaska na izbore. Glavni cilj projekta je da informiše […]

Drugi izvještaj o medijskom pokrivanju predizborne kampanje

Media plan, nezavisna, nestranačka organizacija posvećena medijima i slobodi izražavanja, sistematično je pratila medijsko izvještanje o oktobarskim Opštim izborima. Media Plan radi na evaluaciji rada praćenih medija u odnosu na njihovo objektivno i ravnomjerno izvještavanje o izbornim kandidatima i njihovim platformama kako bi građani bili bolje informisani prije izlaska na izbore.

Glavni cilj projekta je da informiše javnost o ponašanju medija za vrijeme predizborne kampanje i da podstakne raspravu o objektivnosti i kvalitetu medijskog izvještavanja.

Prikupljeni rezultati će biti prikazani u četiri izvještaja o monitoringu ponašanja medija za vrijeme predizborne kampanje i dostavljeni javnosti, medijima, akterima civilnog društva, političkim strankama i međunarodnoj zajednici. Metodologiju je razvila slovačka organizacija za medijski monitoring „MEMO 98“.

Izvještaj o drugom periodu monitoringa (15-28. septembra) možete pronaći na linku mediaplan

Izvještaj o prvom periodu monitoringa (1-14. septembra) se može pronaći na:
http://www.mediaplan.ba/docs/2014FirstPreliminaryReportEN.pdf. U prlogu slijedi kratki
prikaz glavnih razultata monitoringa:u periodu 15 – 28. septembra.

About The Author