Dnevni broj korisnika Facebooka ponovno raste nakon pada

Meta se još bori i s novim Appleovim pravilima o privatnosti koja bi kompaniju mogla koštati 10 milijardi dolara

Dnevni broj korisnika Facebooka ponovno raste nakon pada

Facebook je prestao gubiti korisnike iako je njegov vlasnik izvijestio o najsporijem rastu prihoda u desetljeću. Broj dnevno aktivnih korisnika Facebooka porastao je na 1,96 milijardi u prva tri mjeseca ove godine, objavila je matična kompanija Meta.

To je označilo zaokret u odnosu na prošlu godinu, kada je društvena mreža prvi put zabilježila pad korisnika. Pad je izbrisao milijarde s tržišne vrijednosti kompanije.

Otkako su direktori objavili pad u februaru, cijena dionice kompanije gotovo se prepolovila. No dionice su u srijedu skočile za 19 posto.

– Više ljudi danas koristi naše usluge nego ikada prije, a ja sam ponosan na to kako naši proizvodi služe ljudima diljem svijeta – rekao je šef Mete Mark Zuckerberg, koji je osnovao Facebook 2004. godine.

Meta – koja također posjeduje Instagram i WhatsApp – kaže da je u pitanju i dalje najsporiji rast prihoda u posljednjem desetljeću. Prihodi u prva tri mjeseca ove godine porasli su za samo sedam posto u odnosu na 2021. godinu, dosegnuvši 27,9 milijardi dolara.

Analitičari kažu da se kompanije povlače od oglašavanja jer se bore s rastućim troškovima i ekonomskom neizvjesnošću, dijelom proizašlim zbog rata u Ukrajini.

I dok su Google i Facebook dugo bili web-lokacije za online oglašavanje, sada se suočavaju sa sve većom konkurencijom kako novije platforme kao što je TikTok privlače korisnike, a gigant za online kupovinu Amazon također ulazi u posao.

Vlasnik Googlea Alphabet ranije je kazao da je prihod od oglašavanja u prva tri mjeseca ove godine porastao za 22 posto, sporije nego što su analitičari očekivali, dok je manji Snap također upozorio na probleme.

Zuckerberg je rekao da kompanija ulaže u svoj video “Reels” kako bi imala konkurenciju s TikTokom, te očekuje da će prodaja od oglasa sustići zaostatak.

Meta se također bori s novim Appleovim pravilima o privatnosti, koja otežavaju ciljanje reklama. Kompanija je rekla da bi je promjene mogle koštati 10 milijardi dolara.

Sveukupno, Metina dobit u tromjesečju iznosila je 7,46 milijardi dolara – više nego što su analitičari očekivali, ali je i dalje manja za 20 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Izvor: BBC

About The Author