SRBIJA: Gledaoci dnevno vide 2.362 reklame

U prvoj polovini 2018. godine, sedam najvećih TV stanica u Srbiji emitovalo je ukupno 425.245 reklamnih spotova, što znači da je gledaocima dnevno plasirano 2.362 reklama, pokazuje opsežno istraživanje koje je sprovela Ninamedia. Reklame su činile 8,33 odsto ukupnog televizijskog programa, a prema broju emitovanih spotova, kao i ukupnom trajanju, prehrambena industrija je najčešći oglašivač, […]

SRBIJA: Gledaoci dnevno vide 2.362 reklame

U prvoj polovini 2018. godine, sedam najvećih TV stanica u Srbiji emitovalo je ukupno 425.245 reklamnih spotova, što znači da je gledaocima dnevno plasirano 2.362 reklama, pokazuje opsežno istraživanje koje je sprovela Ninamedia.

Reklame su činile 8,33 odsto ukupnog televizijskog programa, a prema broju emitovanih spotova, kao i ukupnom trajanju, prehrambena industrija je najčešći oglašivač, nalaz je analitičara Ninamedie.

Slijede sektori farmacije i trgovine koji su se ipak oglašavali upola manje od prehrambene industrije.

Najveći broj oglasa i sekundi zauzima specijalizovani program za TV prodaju Top shop, a poslije njega je VIP Mobile kao prvi brend koji predstavlja proizvod ili uslugu.

Slijedi Maxi, zatim Vitalis, potom Telenor i Tempo.

Najveći broj spotova je zabilježen na TV Pink – 93.148, zatim na Prvoj TV – 80.542, a treća je O2 TV sa 71.707 emitovanih reklama, navedeno je u saopćenju Ninamedia.

cenzolovka.rs

About The Author