Una, novi multimedijski servis u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj, ove jeseni započinje emitiranje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 miliona gledalaca i korisnika digitalnih usluga, objavili su iz ove kuće.
Kažu i kako ovaj novi medijski projekt na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa i zabavnog sadržaja prilagođenog svim starosnim grupama i cijeloj porodici.
– Brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvarat će raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi – navode.
Kažu da se projekt zasniva na najsavremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, a posebna pažnja posvećena je implementaciji virtuelne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima.
– Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizirani, a inovativnom primjenom najsavremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizuelne standarde – navode iz ove kuće.
Najavljuju da će „nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom i lokalnim pristupom svakom tržištu zasebno, publika kroz informativni program Une dobiti najtačniju informaciju o aktuelnim događajima“.
Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijalizovan za finansiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić, koji je nakon karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.
Izvor: Klix