Američki podcaster Joe Rogan izvinio se i obećao da će uvesti više ravnoteže u svojoj emisiji nakon reakcija zbog dezinformacija o Covdu-19 plasiranih na streaming servisu koji je prošle sedmice smanjio više od dvije milijarde dolara svoju tržišnu vrijednost.
Činilo se da u ponedjeljak ulagači ignoriraju kontroverze koje su ih mučile prošle sedmice, jer je cijena dionice Spotifyja skočila za 10 posto nakon što je brokerska kuća Citigroup podigla ocjenu dionice kazavši da će švedska kompanija poboljšati svoje aktivnosti oglašavanja.
Spotify je rekao da će u svakoj epizodi u kojoj se raspravlja o Covidu dodati obavijest o sadržaju u pokušaju da uguši kontroverzu, što je prvi korak u moderiranju sadržaja koji su druge tehnološke platforme smatrale teškim i skupim.
Roganova emisija, The Joe Rogan Experience, bila je najslušaniji podcast na Spotifyju i centralna je u njegovom planu da se proširi izvan muzike i uhvati se u koštac s rivalima kao što su Apple (AAPL.O) i Amazon.com za podcasting.
U 10-minutnoj video objavi na Instagramu Rogan se izvinio Spotifyju zbog reakcije, ali branio je pozivanje spornih gostiju.
– Ako sam vas naljutio, žao mi je. Dat ću sve od sebe da pokušam uravnotežiti ove kontroverznije stavove sa stavovima drugih kako bismo možda mogli pronaći bolje stajalište – kazao je Rogan.
Rogan je istaknuti skeptik u pogledu vakcina, a njegovi stavovi o vakcinama i vladinim mjerama za kontrolu širenja virusa udaljili su neke istaknute osobe od te platforme.
Pjevačica i kantautorica Joni Mitchell je pozvala da se njezina muzika ukloni sa Spotifyja, citirajući pismo stotina medicinskih stručnjaka koji pozivaju platformu da spriječi Rogana u širenju laži o pandemiji.
Spotify, koji u srijedu objavljuje tromjesečne rezultate, potrošio je milijarde na rast svog podcast poslovanja i trenutno ima više od tri miliona naslova na svojoj platformi. Iako ima ekskluzivnu licencu za distribuciju podcasta Rogan je vlasnik emisije.
Izvršni direktor Spotifyja Daniel Ek rekao je da se možda ne slaže s mišljenjima nekih ljudi o platformi, ali da im je važno da ne zauzmu poziciju cenzora sadržaja.
Njegova nova pravila uključuju dodavanje obavijesti svakom podcastu povezanom s pandemijom koja će usmjeriti slušatelje na Covid-19 čvorište koje sadrži informacije medicinskih i naučnih stručnjaka, kao i ponuditi veze na mjerodavne izvore.
Divovi društvenih medija Facebook (FB.O), Alphabet (GOOGL.O), YouTube i Twitter (TWTR.N) borili su se da uravnoteže prava slobode govora s moderiranjem štetnog sadržaja na svojoj platformi.
Tehnološke kompanije ulagale su u moderatore sadržaja kao i u tehnologiju umjetne inteligencije tokom posljednjih nekoliko godina.
Izvor: Reuters