BBC mobiliše međunarodne medije protiv dezinformacija

List “Financial Times”, medijska mreža “First Draft”, američki dnevni list “The Wall Street Journal”, agencija “Reuters” te “Facebook”, “Google” i “Microsoft” neki su od partnera inicijative BBC-a

BBC mobiliše međunarodne medije protiv dezinformacija
Foto: BBC

Desetak glavnih međunarodnih medija, uključujući francusku novinsku agenciju AFP, pridružilo se inicijativi koju je britanska Radio-televizija BBC, uz učešće nekoliko digitalnih “divova”, pokrenula za borbu protiv dezinformacija, što je novi projekt, uz niz drugih pokušaje suzbijanja te pojave u svijetu.

AFP je saopćio da se priključio tom projektu, zajedno s Evropskom unijom emitera (EBU), listom “Financial Times”, medijskom mrežom “First Draft”, listom “Hindu”, američkim dnevnim listom “The Wall Street Journal”, CBC/Radiom Kanada, agencijom “Reuters” te Institutom Reuters.

Također, među partnerima su i “Facebook”, “Google” i “Microsoft”.

Agencija AFP objašnjava da će se “angažirati u raznim komponentama projekta, uključujući stvaranje sistema upozorenja partnerskih organizacija na najopasnije lažne informacije koje ugrožavaju život građana ili demokratske procese tokom perioda izbora”.

Inicijativa BBC-a obuhvata i zajedničku kampanju za medijsku edukaciju, razmjenu iskustava, posebno u vezi s važnim izborima.

Također će se raditi na olakšavanju pristupa javnim informacijama tokom izbora.

To je novi projekt, osim postojećih inicijativa za sprječavanje širenja dezinformacija kolokvijalno nazvanih “lažne vijesti” (fake news) u kojima učestvuje i AFP, kao što je Međunarodna mreža za provjeru činjenica (IFCN) te Inicijativa za pouzdanost informacija (Journalism trust initiative – Inicijativa za povjerenje u novinarstvo), koju je pokrenula međunarodna organizacija “Reporteri bez granica” (RSF).

Izvor: Novi magazin/Beta

About The Author