Rezultati monitoringa medija u periodu od 13. do 31. oktobra su pokazali da su se mediji generalno fokusirali na izborne rezultate, objavljujući detaljne izvještaje o ishodu izbora za sve nivoe vlasti. Pored toga, mediji su nudili analize rezultata, kao i predviđanja o potencijalnim koalicijama prilikom formiranja svih nivoa vlasti.
Media plan institut, nezavisna, nestranačka organizacija posvećena medijima i slobodi izražavanja, sistematično je pratila medijsko izvještanje o oktobarskim Opštim izborima. Media Plan radi na evaluaciji rada praćenih medija u odnosu na njihovo objektivno i ravnomjerno izvještavanje o izbornim kandidatima i njihovim platformama kako bi građani bili bolje informisani prije izlaska na izbore. Glavni cilj projekta je da informiše javnost o ponašanju medija za vrijeme predizborne kampanje i da podstakne raspravu o objektivnosti i kvalitetu medijskog izvještavanja. Projekat se implementira zahvaljujući podršci Agencije za međunarodni razvoj SAD (USAID), Vlade Ujedinjenog Kraljevstva, ambasade Kraljevine Norveške, Nacionalne fondacije za demokratiju (NED) i Evropske unije. Prikupljeni rezultati su do sada bili sastavljeni u tri monitoring izvještaja o ponašanju medija u vrijeme predizborne kampanje. U sljedećoj fazi projekta, pažnja se usmjerava na medijsku pokrivenost postizbornih kretanja, uključujući i proces formiranja nove vlasti na državnom i entitetskim nivoima.
Rezultati monitoringa medija u periodu od 13. do 31. oktobra su pokazali da su se mediji generalno fokusirali na izborne rezultate, objavljujući detaljne izvještaje o ishodu izbora za sve nivoe vlasti. Pored toga, mediji su nudili analize rezultata, kao i predviđanja o potencijalnim koalicijama prilikom formiranja svih nivoa vlasti.
U prilogu možete naći nastavak sažetka glavnih nalaza monitoringa koji pokrivaju razdoblje nakon oktobarskih izbora (13. – 31. 10. 2014.).