New York Times saopćio je da bilježi manji broj digitalnih pretplatnika od očekivanog za treće tromjesečje jer su čitatelji smanjili potrošnju u nesigurnom ekonomskom okruženju, ali prihodi su nadoknađeni rastom prodaje oglašavanja.
Kompanija je dodala samo 260.000 digitalnih pretplatnika, u odnosu na 300.000 novih pretplatnika u prethodnom kvartalu. Analitičari su očekivali da će kompanija imati 280.200 novih pretplatnika, prema Visible Alpha.
Pojačano političko oglašavanje uoči predsjedničkih izbora u Sjedinjenim Američkim Državama pomoglo je da prihod kompanije od oglašavanja od 118,4 miliona dolara nadmaši procjene analitičara od 116,93 miliona dolara, prema podacima koje je prikupio LSEG.
Zabilježio je ukupni prihod od 640,2 miliona dolara, u poređenju s procjenama od 640,8 miliona dolara.
New York Times predviđa rast prihoda od pretplate za sedam do devet posto u četvrtom tromjesečju, malo ispod očekivanja za rast od 8,2 posto.
Prihod od stranice sportskih vijesti The Athletic, koju je 2022. godine kupio New York Times, skočio je za 29,8 posto odnosno na 44,7 miliona dolara s 34,4 miliona dolara prije godinu dana.
Izvor: Reuters