Adobe i Twitter uvode novi sistem za dodavanje podataka o fotografijama

Adobe ovaj sistem opisuje kao način provjere “autentičnosti” na internetu, a njime će biti moguće i boriti se protiv dezinformacija

Adobe i Twitter uvode novi sistem za dodavanje podataka o fotografijama
Foto: YouTube

Adobe, Twitter i The New York Times Company najavili su uvođenje novog sistema za dodavanje podataka o fotografijama. Novi alat trebao bi sadržavati ime autora nekog sadržaja ili onoga ko ga je modificirao te platforme koje će provjeriti te podatke.

Naziv cjelokupnog projekta je Content Authenticity Initiative, a iako Adobe ne opisuje točno kako će zaštititi podatke ili spriječiti nekoga da kopira sadržaj, direktor Adobe proizvoda Scott Belsky najavljuje da će određeni tehnički detalji još biti dorađeni.

Adobe ovaj sistem opisuje kao način provjere “autentičnosti” na internetu, a voditelj istraživanja i razvoja pri New York Timeseu Marc Lavallee sugerirao je da će njima biti moguće boriti se protiv dezinformacija te pomoći ljudima da prepoznaju “pouzdane vijesti” na digitalnim medijskim platformama.

No, najočitija primjena ovog alata ogledat će se u prepoznavanju izvora fotografije i osiguravanju da autori sadržaja budu nagrađeni za svoj rad.

Mnogo fotografija i web-stranica anonimno kruže platformama poput Twittera, a novi alat koji se razvija pomoći će u pronalaženju osobe koja je napravila te sadržaje.

– Vjerujemo da će mnogo autora rado pružiti podatke o sadržaju koji naprave, a s vremenom će korisnici očekivati da im sadržaj dolazi s detaljima o njegovom nastanku – zaključio je Belsky.

Izvor: The Verge

About The Author