Foto: Google

Facebook kompanija uklonila je više od 3,2 milijarde lažnih naloga od aprila do septembra, što je za 1,5 milijardi više u poređenju s istim periodom prošle godine, a uklonjeno je 11,4 miliona postova govora mržnje.

Ova kompanija objavila je ove sedmice Izvještaj o provođenju standarda u zajednici, dajući detalje o radu na reguliranju funkcioniranja glavne aplikacije te kompanije, Facebooka, kao i Instagrama, od sfere djelovanja terorističkih grupa do dječje pornografije.

Po prvi put, Facebook je u izvještaj uključio i Instagram, drugu popularnu aplikaciju koju ta kompanija posjeduje. Saopćeno je da je načinjen napredak u identificiranju dječje golotinje i seksualne eksploatacije te je uklonjeno više od 1,2 miliona sadržaja od aprila do septembra.

Glasnogovornica Instagrama Stephanie Otway kazala je za Glas Amerike da je Instagram ranije imao drugačije načine za mjerenje provođenja svoje politike standarda.

– Doveli smo metodologiju u skladu s Facebookovom i to usaglašavanje znači da sada možemo podijeliti rezultate mjerenja po prvi put – pojasnila je.

Facebook je naglasio da je proaktivno obrisao do 98 posto postova koje je prepoznao kao terorističku propagandu što uključuje i glavne organizacije poput Islamske države i Al Kaide, kao i manje, regionalne terorističke grupe.

Državni zvaničnici izrazili su zabrinutost da bi planovi Facebooka za osiguranje veće privatnosti korisnicima uz pomoć šifrovanja servisa te kompanije za razmjenu poruka, uključujući i Facebook Messanger i WhatsUp, mogli da opstruiraju napore u borbi protiv zlostavljanja djece.

Direktor FBI-a Christopher Wray kazao je ranije da će promjene pretvoriti te platforme u “ostvarivanje snova za predatore i korisnike dječje pornografije”.

Facebook tvrdi da je zvanična politika o pitanju dječje pornografije uklanjanje sadržaja, “bez obzira na kontekst ili motivaciju osobe koja ga dijeli”.

Postovi koji krše politiku brišu se prije nego što je značajan broj ljudi u mogućnosti da ih vidi. Facebook procjenjuje da na svakih 10.000 pregleda na Facebooku i Instagramu, samo četiri odlaze na sadržaj koji krši njihove standarde.

Proaktivnog detektiranja kršenja standarda bilo je manje u svim kategorijama na Instagramu, nego što je to slučaj s glavnom Facebookovom aplikacijom.

Facebookove aplikacije koriste milijarde ljudi širom svijeta, najmanje jedanput dnevno.

Izvor: Glas Amerike (VoA)