Foto: RSF

Reporteri bez granica (RSF) pozvali su iračke vlasti da ukinu odluku kojom su zabranili signal televizijskog kanala Al Hurra, financiranog od Sjedinjenih Američkih Država, na tri mjeseca nakon negodovanja zbog izvještaja koji je prije tri dana emitiran o korupciji u vjerskim institucijama.

Gašenje signala naložila je iračka Komisija za komunikacije i medije, koja je pozvala rukovodstvo Al Hurra televizije da se javno izvini zbog “zlouporabe simbola vjerskih institucija” i “kršenja zakona o emitiranju”. Istaknuli da je tromjesečna suspenzija “posljednje upozorenje” i da bi mogle uslijediti još strože sankcije.

Predstavnici te televizije izdali su saopćenje u kojem tvrde da je prilog bio fer, uravnotežen i profesionalan, tvrdeći da su pojedinci i institucije dobili pravo na odgovor, ali odbili komentirati, dodajući da će im i sada dati priliku na odgovor.

– Zatvaranje ovog televizijskog kanala potvrđuje poteškoće u istraživačkom novinarstvu u Iraku, posebno kada su u korupciju upletene najistaknutije ličnosti i institucije – saopćio je Odjel RSF-a za Bliski istok pozivajući vlasti da ukinu ovu sankciju i omoguće novinarima da rade svoj posao.

Predstavnici najmanje sedam političkih partija zatražili su sankcije protiv Al Hurra, dok je vladajuća koalicija optužila je Al Hurru za “klevetu” vjerskih institucija.

Irak je nalazi na 156 mjestu od 180 zemalja u svjetskom indeksu slobode medija RSF-a za 2019. godinu.

Izvor: Reporteri bez granica (RSF)