Foto: bandt.com.au

Mladi ljudi u Velikoj Britaniji gotovo su potpuno odustali od gledanja vijesti na televizijama, tvrdi Ofcom (Regulatorno medijsko tijelo Velike Britanije), dok se polovina stanovnika te zemlje informira putem društvenih medija.

Prosječna osoba u dobi od 65 i više godina gleda 33 minute TV vijesti dnevno, dok osobe u dobi od 16 do 24 godine potroše samo dva minuta dnevno gledajući televizijske vijesti, pokazao je godišnji izvještaj Ofcoma.

Razlozi za ovakav izvještaj kriju se u tome što se publika udaljava o tradicionalnih medija sve više tražeći sadržaje koji ih zanimaju putem streaming servisa.

Ovakva promjena mogla bi imati značajne implikacije za britansku politiku, budući da takve, sve popularnije, usluge kao što je Netflix ne emitiraju vijesti.

Političke stranke i dalje tradicionalno smatraju da dnevnik na BBC-ja u 22 sata predstavlja njihovu najbolju prilikom da prenesu poruke širokoj javnosti.

Ipak, TV vijesti su još uvijek osnovni način na koji britanska javnost saznaje o aktualnim događajima, međutim, to je slučaj jer su stariji gledaoci ostali odani tradicionalnim medijima.

Najpopularniji izvor vijesti u Velikoj Britaniji i dalje je BBC One kojeg prati 58 posto građana. Povećanje broja ljudi koji se okreću ka društvenim mrežama kako bi bili informirani potaknuto je sve većom popularnošću WhatsAppa i Instagrama kao izvora informacija.

Izvještaj Ofcoma također je pokazao da se godišnja prodaja nacionalnih novina prepolovila s 22 miliona u 2010. godini na 10,4 miliona u 2018. godini.

Izvor: The Guardian

Tagovi: